کی از تحلیلگران تایوانی خبر داده که نسل بعدی آیفون که احتمالا با نام آیفون 6s معرفی خواهد شد، باز هم از دوربینی هشت مگاپیکسلی بهره خواهد برد.بر اساس یک قانون نانوشته، اپل پس از ارائه مدل اصلی آیفون‌های خود، در سال بعد با مدل s و در واقع ارتقا یافته آن‌ها به بازار گوشی‌های هوشمند باز می‌گردد. امسال نیز بازار در انتظار آیفون 6s است تا ببیند اپل چه تغییرات بزرگی را نسبت به مدل اصلی اعمال خواهد کرد.

http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/139001-thumb/77537d0cb9b30b559efab93369427efdf8e6e6ec-xlarge.jpg

                   ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط محمد وحید باقری

ین روزها شایعات زیادی در مورد پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 6 به گوش می‌رسد. همچنین تصاویر متعددی از این محصول و کاورهای از پیش ساخته‌ی آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط محمد وحید باقری

 

http://api.sonymobile.com/files/xperia-z3-compact-white-1240x840-f40248bb3132354ba48c58041e244284.jpg

 

 

 

 

 


به نظر می‌آید که معرفی شش ماهه‌ی پرچم‌داران سونی کمی برای کاربران خسته کننده شده، اما سونی به هیچ عنوان دست از مواضع خود برنداشته و قصد دارد تا مصممانه این سیاست خود را ادامه دهد. سیاستی که امروزه در کمتر سازنده ای شاهد آن هستیم. به هر حال همچنان باید هر شش ماه یک بار منتظر پرچم‌داری جدید از جانب شرکت سونی بود که نسبت به نسل قبلی‌اش تفاوت‌های نه چندان انقلابی داشته. اما اکسپریا Z3 را باید ورای سایر پرچم‌داران سونی دانست. ما هم در زمان رونمایی این گوشی گمان می‌کردیم که این گوشی تفاوت چندانی با نسل قبلی خود نداشته و باید Z3 را Z2 + 1 دانست. اما این تمام واقعیت نبود. چرا که اکسپریا Z3 کاملا نظر ما را به خود جلب نمود. شاید نتوان اتفاقی انقلابی در سونی اکسپریا Z3 پیدا کرد، اما می‌توان این پرچم‌دار را تکامل یافته ترین و کم نقص ترین گوشی سونی تا به این تاریخ دانست. گوشی‌ای که بسیار دوست داشتنی و دلچسب می‌باشد. اگر شما هم به اندازه‌ی کافی کنجکاو شده‌اید تا اطلاعاتی بیشتر در مورد برترین گوشی نیمسال دوم سونی در سال 2014 بدانید، با ادامه‌ی نقد و بررسی   ultimite web همراه باشید.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط محمد وحید باقری

 

 

 

 

http://www.lg.com/global/g3/images/main/visual1_visual1.png

 

 

LG G3

 

 

2013 را می‌توان سال رستاخیز LG دانست. این کمپانی که گفته می‌شد همواره زیر سایه‌ی سامسونگ حرکت می‌کند، توانست در 2013 با معرفی سه محصول کلیدی Optimus G Pro، G2 و Nexus 5، نظر خیلی از طرفداران دنیای تکنولوژی را از سامسونگ، سونی و HTC، به سمت خود بکشاند به‌طوری‌که G2 توانست عنوان برترین گوشی هوشمند سال را از بسیاری از منابع تخصصی دنیای تکنولوژی به خود اختصاص دهد. موفقیت فراتر از انتظار G2 باعث شد تا انتظارات از این کمپانی کره‌ای به‌شدت افزایش یابد و در نیمه‌ی اول سال 2014، یک سونامی از شایعات مربوط به مدل بعدی G2، دنیای تکنولوژی را در برگرفت! اما ششم خردادماه امسال، کره‌ای‌ها در مراسمی اختصاصی از ابر گوشی جدید خود با نام G3 پرده‌برداری نمودند. G3 به معنای واقعی یک ابر گوشی هوشمند سطح بالاست و تا دندان مسلح شده تا پشیمانی را در چهره‌ی کاربرانی که طی چند ماه گذشته، Samsung Galaxy S5، HTC One M8 و یا Sony Xperia Z2 را خریده‌اند، ایجاد نماید. با ورود این ابر گوشی به بازار، فرصتی یافتیم تا به نقد و بررسی آن بپردازیم. با ultimite -webدر نقد و بررسی LG G3 همراه شوید.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط محمد وحید باقری
مانند همیشه که معرفی و ارائه‌ی گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی اس، سر و صدای زیادی را در بین مردم و علاقه‌مندان به تکنولوژی در سرتاسر دنیا ایجاد کرده بود، این بار نیز گوشی سامسونگ گلکسی اس 5، شور و شوقی خاص را در میان مردم ایجاد کرده است و تمام نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرده تا همگان را از این بابت شگفت زده نماید. گلکسی اس 5 که حدودا یک ماه پیش در طی مراسم Unpacked 5 معرفی شد، پنجمین ستاره از کهکشان درخشان سامسونگ به شمار می‌رود.
سامسونگ در جدیدترین گوشی خود یعنی گلکسی اس 5 تمام قسمت‌ها و ویژگی‌های آن را ارتقا داده است. این تغییرات شامل موارد زیر می‌باشد: چیپ ست سریع‌تر، صفحه نمایش بزرگ‌تر، تعدادی حسگر جدید و خاص مانند حسگر ضربان قلب و حسگر اثر انگشت، گواهینامه IP67 و دوربین کاملاً بهبود یافته. اما مشکلی که در سری‌های قبلی گلکسی اس سامسونگ دیده می‌شد و کاربران از وجود آن ناراضی بودند، همچنان در گلکسی اس 5 هم به چشم می‌خورد. سامسونگ در به‌کارگیری بدنه‌ی پلاستیکی در گوشی‌های خود همچنان وفادار بوده است و بدنه‌ی اس 5 را هم پلاستیکی ساخته است! اما شاید این بار پلاستیک به کار برده شده در این گوشی رضایت کاربرانش را بیش از پیش، یعنی بیشتر از پرچم‌داران سال‌های گذشته‌ی خود، جلب کند. همچنین قابلیت فیلم‌برداری به صورت 4K در این گوشی وجود دارد و ظرفیت باتری آن بیشتر شده است. لیست امکانات اس 5 همچنان ادامه دارد و با گفتن چند جمله نمی‌توان از پس دریای امکانات این غول کره ای برآمد. پس با نقد و برسی galaxy s5 با ultimite web همراه شوید .
 


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 18 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط محمد وحید باقری
جسارت شرکت سامسونگ در تولید گوشی‌های با ابعاد بزرگ (فبلت) در نزد کاربران جهان به هیچ عنوان فراموش نمی‌شود. شرکتی که برای نخستین بار و در سال 2011 میلادی از نخستین فبلت خود و جهان به نام گلکسی نوت N7000 پرده برداشت. شاید تا قبل از رونمایی این محصول، کاربران با واژه فبلت آشنا نبودند و این شرکت کره‌ای سامسونگ بود که مردم را با دسته‌ی جدید «فبلت‌ها» آشنا نمود. بنابراین بدون هیچ شک و شبهه‌ای باید سامسونگ را آغازگر و صد البته پیشرو در زمینه‌ی فبلت‌ها دانست.
به واقع تولید گوشی 5.3 اینچی (و بزرگ‌تر از آن) در سال 2011 میلادی امری عجیب و غریب و مضحکه آمیز برای کاربران به حساب می‌آمد که سامسونگ جسور دست به تولید آن زد که با انتقادات و تمسخرهای فراوانی از سوی شرکت‌های مختلف روبرو شد. اما اکنون یعنی در سال 2014 میلادی، نه تنها تولید چنین گوشی‌های بزرگی مسخره آمیز نیست، بلکه کاربران از این قضیه کاملا استقبال می‌کنند.
مطمئنا شما هم در طول چند سال اخیر، از استقبال خوب و فروش فوق‌العاده‌ی گوشی‌های نوت سامسونگ باخبر شده‌اید. به واقع این دلایل، به تنهایی سبب شدند تا شرکت سامسونگ به این راه درست ادامه دهد و خط تولید گوشی‌های نوت خود را به ایستگاه چهارم برساند. ایستگاهی که قرار است این شرکت به مدت یک سال در آن توقف نماید و فروش خوبی را از آن بدست آورد. سامسونگ گلکسی نوت 4، در دوازدهمین روز از آخرین ماه فصل تابستان سال 93 خورشیدی در شهر برلین و در طی مراسم جهانی IFA معرفی گردید. مراسمی که سامسونگ علاوه بر نوت 4، از گوشی پر سر و صدای دیگری به نام گلکسی نوت اج (Galaxy Note Edge) رونمایی به عمل آورد. حال این فرصت نصیب ما شد تا نقدی کامل در مورد برترین فبلت همراه با قلم دنیا در سال 2014 یعنی سامسونگ گلکسی نوت 4 بنویسیم. پس با ultimite web همراه باشید.


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 18 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط محمد وحید باقری

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b4/Sukhoi_Su-47_Berkut_(S-37)_in_2001.jpg

                                                         ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط محمد وحید باقری

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a9/Shenyang_J-8.JPEG

                   ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط محمد وحید باقری

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/34/Boeing_777-200ER_Austrian_SYD.jpg

                                                     ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط محمد وحید باقری

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/af/Boeing_767-323ER_-_American_Airlines_(N379AA).jpg

                                                            ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط محمد وحید باقری
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 18337
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1