آیفون بعدی نیز به لنزی 8 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود؟

یکی از تحلیلگران تایوانی خبر داده که نسل بعدی آیفون که احتمالا با نام آیفون 6s معرفی خواهد شد، باز هم از دوربینی هشت مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

بر اساس یک قانون نانوشته، اپل پس از ارائه مدل اصلی آیفون‌های خود، در سال بعد با مدل s و در واقع ارتقا یافته آن‌ها به بازار گوشی‌های هوشمند باز می‌گردد. امسال نیز بازار در انتظار آیفون 6s است تا ببیند اپل چه تغییرات بزرگی را نسبت به مدل اصلی اعمال خواهد کرد.

http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/139001-thumb/77537d0cb9b30b559efab93369427efdf8e6e6ec-xlarge.jpg


یکی از ویژگی‌های مهم و مثال زدنی آیفون‌، دوربین حرفه ای و پر از امکانات آن بوده است. اپل چون دیگر کمپانی‌های بازار تمایلی به افزایش تصاعدی مگاپیکسل های پرچمداران خود ندارد و در عوض بر روی بهبود کیفیت تصاویر و ویدیوهای ثبت شده و افزایش قابلیت‌های عکاسی و فیلمبرداری تمرکز دارد.

عدم افزایش مگاپیکسل -چون بسیاری از موارد دیگر- شاید مورد طعنه رقبای اپل قرار گیرد، اما به نظر میرسد اپل به دور از تبلیغات بی اساس، بر افزایش کیفیت دوربین‌های کنونی آیفون 6 تمرکز خواهد داشت.

امروز یکی از تحلیلگران تایوانی گمانه زنی‌های جدیدی را در مورد دوربین آیفون بعدی موسوم به آیفون 6s مطرح کرده است. جف پو به تازگی با تشریح وضعیت مالی کمپانی Largan Precision Co. یکی از بزرگ‌ترین تأمین کنندگان لنزهای دوربین اپل، خبر از حضور دوباره لنزهای هشت مگاپیکسلی در نسل بعدی گوشی‌ها داده است.

پو پیشبینی کرده که Largan با توجه به کاهش شدید سرعت حرکت بازار به سمت رزولوشن‌های بالاتر، با کاهش سرعت رشد مواجه خواهد شد.

هم اکنون بسیاری از اسمارت‌فون های میان‌رده چینی به دوربین‌های هشت و سیزده مگاپیکسلی نقل مکان کرده‌اند، اما پرچمداران کمی در بازار از سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. دلیل این اتفاق محدودیت سنسورهای CMOS در بازار ذکر شده است.

پو تحلیل می‌کند که با توجه به عدم حضور لنزهای با رزولوشن بالاتر از هشت مگاپیکسل در نسل بعدی آیفون‌ها اپل، کمپانی Largan با مشکل افزایش ذخیره مالی در نیمه دوم سال 2015 مواجه خواهد شد.

هنوز نمی‌توان ارتباطی جدی میان تحلیل جف پو و خبرهای متواتری که پیشتر در مورد بهره مندی آیفون 6s از لنزهای دوگانه منتشر شده بود، ارائه کرد ولی گفته‌های این تحلیلگر قطعا نمی‌تواند به معنای رد آن شایعات نیز باشد.

 

 

 

منبع : دیجیکالا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط محمد وحید باقری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 18496
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1